Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnota pre zákazníka a jej identifikácia

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorLošťáková, Hanacze
dc.contributor.authorGerthofer, Jakub
dc.contributor.refereeJelínek, Radimcze
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-06-17T20:29:18Z
dc.date.available2010-06-17T20:29:18Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractTáto práca je zameraná na vymedzenie a skúmanie hodnoty pre zákazníka, preferencií zákazníkov a ich doterajšej spokojnosti. V práci je vytvorený prehľad rôznych názorov a vysvetlení pojmu hodnota pre zákazníka. Ďalej bol realizovaný výskum na zákazníkoch firmy Kníhtlač Gerthofer, zameraný na preferencie zákazníkov ako prvkov hodnoty pre zákazníka, ich spokojnosť s firmou a spokojnosť s inými dodávateľmi polygrafických produktov a služieb. Získané poznatky sú zanalyzované, je určená hodnota pre zákazníka, ktorú zákazníci dostávajú, je definovaný smer ďalšieho rozvoja firmy a určené opatrenia a činnosti, ktoré zvýšia hodnotu poskytovanú zákazníkom.slo
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis has focused on investigating and analyzing of a customer value, customer preferences and customer satisfaction. There are many views and definitions on what a customer value could represent. Furthermore, a research at Knihtlac Gerthofer company had been conducted. The research has explored options that customers were inclined towards as far as a customer value is concerned. The study has also looked into their satisfaction not just with this specific company but also with the suppliers of other polygraphing products and services.The results have been analyzed and the customer value identified. The next steps for further development of the company in the terms of enhancing the customer value have been all outlined.eng
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.cze
dc.format.extent2094762 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD21818cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36112
dc.language.isoslo
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjecthodnota pre zákazníkaslo
dc.subjectanalýza zákazníkaslo
dc.subjectpreferencie zákazníkaslo
dc.subjectspokojnosť zákazníkaslo
dc.subjectcustomer valueeng
dc.subjectcustomer analysiseng
dc.subjectcustomer preferences and customer satisfactioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleHodnota pre zákazníka a jej identifikáciaslo
dc.title.alternativeCustomer value and its identificationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
GerthoferJ_HodnotaPreZakaznika_HL_2010.pdf
Velikost:
2 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
LostakovaH_HodnotaPreZakaznika_JG_2010.pdf
Velikost:
21.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
JelinekR_HodnotaPreZakaznika_JG_2010.pdf
Velikost:
31.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format