Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vodrážková, Jaromíra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce pojednává o marketingovém pojetí konkurenční výhody u vybraného podniku a také o řízení výkonnosti. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a jejich měření. Ve druhé části práce jsou kvantifikovány konkurenční výhody podniku a je ověřováno jejich užití pro strategické cíle firmy. V závěru jsou uvedena zhodnocení a navržena doporučení pro ještě lepší výkonnost v budoucnu.

Popis

Klíčová slova

konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, měření konkurenční výhody, analýza silných a slabých stránek produktu, ukazatele hodnocení výkonnosti, klíčové faktory úspěchu, CSF, KPI, kultovní značky, competitiveness, competitive advantage, competitive advantage measuring, analysis of the product's Strengths and Weaknesses, performance indicators, critical success factors, CSF, KPI, cult brand marks

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By