Publikace: Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Vodrážková, Jaromíra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce pojednává o marketingovém pojetí konkurenční výhody u vybraného podniku a také o řízení výkonnosti. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a jejich měření. Ve druhé části práce jsou kvantifikovány konkurenční výhody podniku a je ověřováno jejich užití pro strategické cíle firmy. V závěru jsou uvedena zhodnocení a navržena doporučení pro ještě lepší výkonnost v budoucnu.
Popis
Klíčová slova
konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, měření konkurenční výhody, analýza silných a slabých stránek produktu, ukazatele hodnocení výkonnosti, klíčové faktory úspěchu, CSF, KPI, kultovní značky, competitiveness, competitive advantage, competitive advantage measuring, analysis of the product's Strengths and Weaknesses, performance indicators, critical success factors, CSF, KPI, cult brand marks