Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorUlrich, Miroslav
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T09:15:55Z
dc.date.available2009-07-03T09:15:55Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole je představena a charakterizována uvedená společnost. V následujících kapitolách je provedena situační analýza společnosti, následovaná potenciálními návrhy na zlepšení, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na danou společnost.cze
dc.description.abstract-translatedThe subject ot this thesis is the situation analysis of the company SOLVIT, s.r.o. and proposing suggestions for potential improvements for the company. The suggestions shall include also assessment of their expected impact on the company which is active in the agribusiness. Chapter 1 focuses on theoretical models. Following chapter focuses on the characteristics of the agriculture and/or agribusiness and also on the role of the farmers within it. Chapter 3 introduces the company. Following chapters comprise the situation analysis of the company, accompanied by potential suggestions for improvements with assessment of their expected impact on the company.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format108 s., 6 s.cze
dc.format.extent1421097 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19954cze
dc.identifier.signatureD19954
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33739
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectagrobyznyscze
dc.subjectzemědělstvícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectSituační analýzacze
dc.subjectzemědělské komoditycze
dc.subjectagribusinesseng
dc.subjectAgricultureeng
dc.subjectSituation analysiseng
dc.subjectagricultural commodityeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing mix of the company SOLVIT, s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
UlrichM_Marketingovy_mix_JV_2009.pdf
Velikost:
1.36 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
PaluchovaL_Situacni analyza_MU_2009.pdf
Velikost:
79.45 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format