Publikace: Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Ulrich, Miroslav
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole je představena a charakterizována uvedená společnost. V následujících kapitolách je provedena situační analýza společnosti, následovaná potenciálními návrhy na zlepšení, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na danou společnost.
Popis
Klíčová slova
agrobyznys, zemědělství, Marketing, Situační analýza, zemědělské komodity, agribusiness, Agriculture, Situation analysis, agricultural commodity