Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová analýza trhu MAD v Kolíně

Diplomová práce
dc.contributor.advisorChlaň, Alexander
dc.contributor.authorŠorčík, Jiří
dc.date.accepted2006
dc.date.accessioned2007-09-30T11:46:36Z
dc.date.available2007-09-30T11:46:36Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractMarketingová analýza současného stavu firmy MAD Kolín s.r.o. a návrhy na zvýšení počtu zákazníků.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format97 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD15764
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/15361
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectmarketingová analýzacze
dc.subjectdopravní firmycze
dc.subjectměstská hromadná dopravacze
dc.subjectMarketingový výzkumcze
dc.subjectKolíncze
dc.thesis.degree-disciplinedopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.titleMarketingová analýza trhu MAD v Kolíněcze
dc.title.alternativeMarketing analysis of city bus transport market in Kolíncze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory