Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPakosta, Jaroslavcze
dc.contributor.authorMelvald, Lukáš
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-07-11T22:23:25Z
dc.date.available2011-07-11T22:23:25Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá efektivitou práce na mobilních call centrech společnosti Telefónica O2 ČR. První část obsahuje obecnou charakteristiku call center. Druhá část popisuje společnost. Třetí část je zaměřena na porovnání různých způsobů práce od roku 2000 do současnosti. Na základě předchozích údajů je navrženo doporučení týkající se efektivity práce na mobilních call centrech O2.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor study deals with the Telefonica O2 mobile call center efficiency. The first part of this study covers common characteristics of the call centers. The second part describes the company. And finally, the third part is focused on comparing various work methods since 2000 till now. Based on previous data there is introduction/recommendation designed regarding the effectiveness of the mobile call center O2.eng
dc.description.defenceStudent se seznámil s cílem bakalářské práce - posouzení efektivnosti práce call centra společnosti Telefonica O2. V závěru bylo vyhodnoceno jako efektivní současné uspořádání řízení centra. Bylo doporučeno rozšířit pracovní dobu specialisty řízení provozu.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format43 s.cze
dc.format.extent1813281 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD24525cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39647
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectefektivitacze
dc.subjectcall centrumcze
dc.subjectTelefónica O2cze
dc.subjectřízenícze
dc.subjecteffectivityeng
dc.subjectcall centereng
dc.subjectTelefónica O2eng
dc.subjectmanagementeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleEfektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2cze
dc.title.alternativeTelefonica O2 mobile call center efficiencyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MelvaldL_Efektivita práce_JP_2010.pdf
Velikost:
1.73 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
PakostaJ_Efektivita práce_LM_2010.pdf
Velikost:
116.22 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format