Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Melvald, Lukáš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou práce na mobilních call centrech společnosti Telefónica O2 ČR. První část obsahuje obecnou charakteristiku call center. Druhá část popisuje společnost. Třetí část je zaměřena na porovnání různých způsobů práce od roku 2000 do současnosti. Na základě předchozích údajů je navrženo doporučení týkající se efektivity práce na mobilních call centrech O2.

Popis

Klíčová slova

efektivita, call centrum, Telefónica O2, řízení, effectivity, call center, Telefónica O2, management

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By