Publikace: Stanovení optimálního počtu zaměstnanců a rozsahu železniční infrastruktury v ŽST Most nové nádraží
Diplomová práceopen access| dc.contributor.advisor | Průša, Petr | |
| dc.contributor.author | Čepek, Miroslav | |
| dc.contributor.referee | Kelner, Viktor | |
| dc.date.accepted | 2009 | |
| dc.date.accessioned | 2009-02-02T10:39:12Z | |
| dc.date.available | 2009-02-02T10:39:12Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá stanovením optimálního počtu zaměstnanců v komplexních četách při zpracování vlaků v ŽST Most nové nádraží na základě změn v technologických postupech. Úvodní část popisuje, v obecné rovině, charakteristiku technicko-provozních možností ŽST Most nové nádraží. Druhá část se věnuje současné technologii práce při zpracování cílových a výchozích vlaků. Vlastní návrh změny technologických postupů práce je obsahem třetí části. Jsou zde navrženy postupy v sousledných krocích, které povedou ke zproduktivnění práce v Mostě novém nádraží a úspoře pracovních sil. Ekonomické zhodnocení navrhované technologie je popsáno ve čtvrté části s konstatováním, kdy má ke změnám technologie dojít. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This diploma paper inquires into assesment of the optimal staff count in complex gangs at train processing in terms of changes in technologic processes in the junction Most New Station. The first part describes generally characteristic of technological and operating possibilities in Most New Station. The second part inquires into contemporary working technology at processing of ending and starting trains. An objective proposal for changes of technologic process is contained in part three. It contains elaborated proposals in consecutive measures which result in higher productivity of labour and manpower saving in the junction Most New Station. In the fourth part is desribed an economic analysis of suggested technology with statement in which time perspective the technological changes should be implemented. | eng |
| dc.description.department | Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 90 s. | cze |
| dc.format.extent | 4352784 bytes | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D19710 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/30367 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | technologie | cze |
| dc.subject | vlaky | cze |
| dc.subject | seřaďovací stanice | cze |
| dc.subject | vozmistři | cze |
| dc.subject | tranzitéry | cze |
| dc.subject | posunovač | cze |
| dc.subject | spádoviště | cze |
| dc.subject | technology | eng |
| dc.subject | trains | eng |
| dc.subject | marshalling yard | eng |
| dc.subject | track capacity | eng |
| dc.subject | shunting gang | eng |
| dc.subject | hump yard | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Dopravní management, marketing a logistika | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.thesis.degree-name | Ing. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Dopravní inženýrství a spoje | cze |
| dc.title | Stanovení optimálního počtu zaměstnanců a rozsahu železniční infrastruktury v ŽST Most nové nádraží | cze |
| dc.title.alternative | Analysis of the optimal staff count and the range of railway infrastructure in the junction Most New Station | eng |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- CepekM_Stanoveni optimalniho_PP_2008.pdf
- Velikost:
- 4.15 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format