Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Stanovení optimálního počtu zaměstnanců a rozsahu železniční infrastruktury v ŽST Most nové nádraží

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorPrůša, Petr
dc.contributor.authorČepek, Miroslav
dc.contributor.refereeKelner, Viktor
dc.date.accepted2009
dc.date.accessioned2009-02-02T10:39:12Z
dc.date.available2009-02-02T10:39:12Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá stanovením optimálního počtu zaměstnanců v komplexních četách při zpracování vlaků v ŽST Most nové nádraží na základě změn v technologických postupech. Úvodní část popisuje, v obecné rovině, charakteristiku technicko-provozních možností ŽST Most nové nádraží. Druhá část se věnuje současné technologii práce při zpracování cílových a výchozích vlaků. Vlastní návrh změny technologických postupů práce je obsahem třetí části. Jsou zde navrženy postupy v sousledných krocích, které povedou ke zproduktivnění práce v Mostě novém nádraží a úspoře pracovních sil. Ekonomické zhodnocení navrhované technologie je popsáno ve čtvrté části s konstatováním, kdy má ke změnám technologie dojít.cze
dc.description.abstract-translatedThis diploma paper inquires into assesment of the optimal staff count in complex gangs at train processing in terms of changes in technologic processes in the junction Most New Station. The first part describes generally characteristic of technological and operating possibilities in Most New Station. The second part inquires into contemporary working technology at processing of ending and starting trains. An objective proposal for changes of technologic process is contained in part three. It contains elaborated proposals in consecutive measures which result in higher productivity of labour and manpower saving in the junction Most New Station. In the fourth part is desribed an economic analysis of suggested technology with statement in which time perspective the technological changes should be implemented.eng
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format90 s.cze
dc.format.extent4352784 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19710
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/30367
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjecttechnologiecze
dc.subjectvlakycze
dc.subjectseřaďovací stanicecze
dc.subjectvozmistřicze
dc.subjecttranzitérycze
dc.subjectposunovačcze
dc.subjectspádovištěcze
dc.subjecttechnologyeng
dc.subjecttrainseng
dc.subjectmarshalling yardeng
dc.subjecttrack capacityeng
dc.subjectshunting gangeng
dc.subjecthump yardeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleStanovení optimálního počtu zaměstnanců a rozsahu železniční infrastruktury v ŽST Most nové nádražícze
dc.title.alternativeAnalysis of the optimal staff count and the range of railway infrastructure in the junction Most New Stationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
CepekM_Stanoveni optimalniho_PP_2008.pdf
Velikost:
4.15 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format