Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Význam marketingu pro prosperitu firmy

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Balounová, Michaela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá význam marketingu pro prosperitu firem. Porovnávány jsou tři mlékárny různé velikosti. V práci jsou pro porovnání využívány rozlišné marketingové metody. Veškeré informace jsou získány z vnitropodnikových zdrojů. Teoretické část diplomové práce vysvětluje marketingové pojmy, které následně použity v praktické části. Praktická část je komponována tak, že nejdříve je zde představen podnik a následně je popsáno využití marketingu. Ke každému podniku je vytvořena SWOT analýza, ze které vycházejí marketingové strategie. Na závěr zpracováno shrnutí všech třech mlékáren - v čem se liší, v čem jsou si podobné a jaké mají příležitosti a možnosti pro zlepšení.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, zákazníci, produkty, cíle, SWOT analýza, marketing, marketing mix, customers, products, target, SWOT analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By