Publikace: Význam marketingu pro prosperitu firmy
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Balounová, Michaela
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá význam marketingu pro prosperitu firem. Porovnávány jsou tři mlékárny různé velikosti. V práci jsou pro porovnání využívány rozlišné marketingové metody. Veškeré informace jsou získány z vnitropodnikových zdrojů. Teoretické část diplomové práce vysvětluje marketingové pojmy, které následně použity v praktické části. Praktická část je komponována tak, že nejdříve je zde představen podnik a následně je popsáno využití marketingu. Ke každému podniku je vytvořena SWOT analýza, ze které vycházejí marketingové strategie. Na závěr zpracováno shrnutí všech třech mlékáren - v čem se liší, v čem jsou si podobné a jaké mají příležitosti a možnosti pro zlepšení.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, zákazníci, produkty, cíle, SWOT analýza, marketing, marketing mix, customers, products, target, SWOT analysis