Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Establishing Line Throughput with Regard to the Operation of Longer Trains

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpublished version
dc.contributor.authorŠiroký, Jaromírcze
dc.contributor.authorŠiroká, Pavlínacze
dc.contributor.authorVojtek, Martincze
dc.contributor.authorRadek, Divokýcze
dc.date.accessioned2022-06-03T12:18:10Z
dc.date.available2022-06-03T12:18:10Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractThe paper deals with the issue of capacity of railway infrastructure in connection with the operation of freight trains with a length of up to 740 m. First, the facts in the field of the arrangement of railway infrastructure elements that may have a potential impact on capacity will be listed. Subsequently, there will be proposed indicators that can be used for detection of possible changes in capacity, due to the operation of trains with a length of 740 m. In the last phase, several simulation scenarios will be realized in the OpenTrack program. In these scenarios 740 m long trains will be deployed on the selected routes of the model timetable. The simulation results will eventually be evaluated using previously proposed indicators.eng
dc.description.abstract-translatedPřínos příspěvku spočívá v tom, že se podařilo navrhnout ukazatele, které jsou schopny postihnout změnu propustnosti trati, jež je způsobena nasazením vlaků délky 740 m do provozu, uskutečňovaného na této trati. Prostřednictvím simulačního modelu vytvořeného v programu OpenTrack bylo možné sledovat reálný průběh interakcí (na dvojkolejné trati), ve kterých figuruje nákladní vlak délky 740 m a následně pomocí navržených ukazatelů zhodnotit dopady těchto situací nejen na samotný dlouhý vlak a vlaky s ním interagující, ale potažmo i na celý realizovaný provoz trati. Díky tomu autoři vyvodili závěry a doporučení, jež by se mohla uplatnit při provozu vlaků o délce 740 m v praxi.cze
dc.eventInternational Scientific Conference on Horizons of Railway Transport 2020 (22.09.2021 - 23.09.2021, Žilina)eng
dc.formatp. 80-90eng
dc.identifier.doi10.1016/j.trpro.2021.02.011
dc.identifier.issn2352-1457
dc.identifier.obd39885810
dc.identifier.scopus2-s2.0-85105586934
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79144
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDEF17_049/0008394/Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans)eng
dc.publicationstatuspublished versioneng
dc.publisherElsevier Science BVeng
dc.relation.ispartofTransportation Research Procediaeng
dc.relation.publisherversionhttps://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352146521001708
dc.rightsopen accesseng
dc.rights.licenseCC BY-NC-ND 4.0
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectlong traineng
dc.subjectoperation of traineng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjecttimetableeng
dc.subjectdlouhý vlakcze
dc.subjectprovoz vlakucze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectjízdní řádcze
dc.titleEstablishing Line Throughput with Regard to the Operation of Longer Trainseng
dc.title.alternativeZjišťování propustnosti tratí s ohledem na provoz dlouhých vlakůcze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
1-s2.0-S2352146521001708-main.pdf
Velikost:
1 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format