Publikace: Marketingové řízení Zdravotního ústavu se sídlem v Pardubicích
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Novotná, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Podstatou diplomové práce je popis a zhodnocení současné situace Zdravotního ústavu se sídlem v Pardubicích, dále potom zpracování návrhů změn v řízení, plánování, kontrole, personální struktuře, komunikaci atd. této instituce. Teoretická část poskytuje východiska, která jsou prakticky aplikovaná v části druhé. Ta je těžištěm celé práce a zahrnuje úvodní charakteristiku Zdravotního ústavu, situační analýzu, strategické cíle a popis současného stavu komunikačního mixu. Návrhy změn v marketingovém řízení a komunikačním mixu jsou uvedeny v závěru práce.
Popis
Klíčová slova
strategický marketing, Marketingový mix, marketingové strategie, SWOT analýza, Situační analýza, komunikační mix, zdravotní politika