Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení Zdravotního ústavu se sídlem v Pardubicích

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Novotná, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Podstatou diplomové práce je popis a zhodnocení současné situace Zdravotního ústavu se sídlem v Pardubicích, dále potom zpracování návrhů změn v řízení, plánování, kontrole, personální struktuře, komunikaci atd. této instituce. Teoretická část poskytuje východiska, která jsou prakticky aplikovaná v části druhé. Ta je těžištěm celé práce a zahrnuje úvodní charakteristiku Zdravotního ústavu, situační analýzu, strategické cíle a popis současného stavu komunikačního mixu. Návrhy změn v marketingovém řízení a komunikačním mixu jsou uvedeny v závěru práce.

Popis

Klíčová slova

strategický marketing, Marketingový mix, marketingové strategie, SWOT analýza, Situační analýza, komunikační mix, zdravotní politika

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By