Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix firmy SUPERSTAV

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Benešová, Jitka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v podniku. První část je věnována vymezení základních pojmů marketingového mixu, popisuje všechny složky komunikačního mixu a jejich formy. V další části se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikačního mixu firmy SUPERSTAV a návrhu strategického řízení této firmy.

Popis

Klíčová slova

Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing, Marketing mix, Communication mix, Advertisement, sales promotions, personal selling, direct marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By