Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza konkurenceschopnosti produktu "Obchodní balík na Slovensko" České pošty, s.p.

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Herák, Otakar

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V této bakalářské práci je analyzována konkurenceschopnost produktu „Obchodní balík na Slovensko“ České pošty, s.p.. Nejprve je analyzována konkurence a z porovnání s podobnými konkurenčními produkty stanovena pozice produktu „Obchodní balík na Slovensko“ na trhu. Je zjištěno, že v porovnání s konkurencí tento produkt v mnoha ohledech zaostává, ale jeho předností je nejnižší cena ze všech porovnávaných produktů. V souladu se zvolenou marketingovou strategií modifikace produktu jsou navržena možná vylepšení, která by měla pomoci zlepšit pozici produktu na trhu. Relevantnost těchto navržených opatření je ověřena přímo u zákazníků promocí marketingového šetření v podobě elektronického dotazníku. Výsledky tohoto šetření jsou analyzovány a následně je stanoven výsledný návrh na modifikaci produktu.

Popis

Klíčová slova

Marketingový výzkum, Konkurenceschopnost, produkty

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By