Publikace: Analýza konkurenceschopnosti produktu "Obchodní balík na Slovensko" České pošty, s.p.
Bakalářská práceNačítá se...
Datum
Autoři
Herák, Otakar
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V této bakalářské práci je analyzována konkurenceschopnost produktu „Obchodní balík na Slovensko“ České pošty, s.p.. Nejprve je analyzována konkurence a z porovnání s podobnými konkurenčními produkty stanovena pozice produktu „Obchodní balík na Slovensko“ na trhu. Je zjištěno, že v porovnání s konkurencí tento produkt v mnoha ohledech zaostává, ale jeho předností je nejnižší cena ze všech porovnávaných produktů. V souladu se zvolenou marketingovou strategií modifikace produktu jsou navržena možná vylepšení, která by měla pomoci zlepšit pozici produktu na trhu. Relevantnost těchto navržených opatření je ověřena přímo u zákazníků promocí marketingového šetření v podobě elektronického dotazníku. Výsledky tohoto šetření jsou analyzovány a následně je stanoven výsledný návrh na modifikaci produktu.
Popis
Klíčová slova
Marketingový výzkum, Konkurenceschopnost, produkty