Publikace: Komunikační mix výrobkové řady HELLO Tetra Square společnosti Linea Nivnice, a. s.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Junaštíková, Romana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá nástroji komunikačního mixu a jejich účinností. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky. Praktická část identifikuje postavení společnosti Linea Nivnice, a. s. na trhu ovocných šťáv z pohledu SWOT analýzy. Stěžejní kapitolu tvoří analýza komunikačního mixu výrobkové řady HELLO Tetra Square včetně vyhodnocení jednotlivých propagačních kampaní a zhodnocení výsledků prodejnosti za r. 2004. Práce komplexně mapuje trh ovocných šťáv pomocí pozičních map, metod vícekriteriálního rozhodování a shlukové analýzy. V závěru je hodnocena integrita celého komunikačního mixu a jsou učiněny doporučení konkurenční výhody.
Popis
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, Reklama, podpora prodeje, komunikační mix, Public relations, propagace