Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.
Digitální knihovnaUPCE

Publikace:
Komunikační mix výrobkové řady HELLO Tetra Square společnosti Linea Nivnice, a. s.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Junaštíková, Romana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá nástroji komunikačního mixu a jejich účinností. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky. Praktická část identifikuje postavení společnosti Linea Nivnice, a. s. na trhu ovocných šťáv z pohledu SWOT analýzy. Stěžejní kapitolu tvoří analýza komunikačního mixu výrobkové řady HELLO Tetra Square včetně vyhodnocení jednotlivých propagačních kampaní a zhodnocení výsledků prodejnosti za r. 2004. Práce komplexně mapuje trh ovocných šťáv pomocí pozičních map, metod vícekriteriálního rozhodování a shlukové analýzy. V závěru je hodnocena integrita celého komunikačního mixu a jsou učiněny doporučení konkurenční výhody.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, Reklama, podpora prodeje, komunikační mix, Public relations, propagace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By