Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vývoj videoher v herním enginu Unity

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKavička, Antonín
dc.contributor.authorDřímal, Jiří
dc.contributor.refereeŠimerda, Karel
dc.date.accepted2022-06-14
dc.date.accessioned2022-07-02T04:49:45Z
dc.date.available2022-07-02T04:49:45Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-05-19
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá popisem procesu vývoje videoher s následným vytvořením ukázkové počítačové hry s využitím vhodné metodiky v herním enginu Unity. V diplomové práci jsou objasněny důležité pojmy a specifika z oblasti vývoje videoher jako například herní design. Dále se práce zaměřuje na modely a metodiky vývojového procesu, herní vývoj v praxi a herní engine Unity. V rámci praktické časti je předveden celý vývojový proces, který je zakončen vydáním konkrétní vytvořené počítačové hry.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the description of the video game development process followed by the creation of a sample computer game using a suitable methodology in the Unity game engine. The thesis explains important concepts and specifics in the field of video game development such as game design. Furthermore, the thesis focuses on models and methodologies of the development process, game development in practice and the Unity game engine. In the practical part, the whole development process is demonstrated, which ends with the release of a specific developed computer game.eng
dc.description.defenceCílem práce byl popis problematiky vývoje videoher a vyvoření ukázkové počítačové hry s využitím vhodné metodiky. Dle vedoucího práce je funkčnost vytvořené hry testováno v rámci testovací fáze během jednotlivých iterací. Všechny cíle práce byly splněny v plném rozsahu. Text je dobře čitelný, jeho zpracování a jazyková úroveň jsou na dobré úrovni. Student výborně prezentoval výsledky své práce. Obhajoba proběhla na výborné úrovni včetně praktických ukázek. Student reagoval na dotazy a připomínky vedoucího i oponenta diplomové práce.cze
dc.description.departmentFakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format71 s.
dc.identifier.stag43705
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79583
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectproces vývoje videohercze
dc.subjecthracze
dc.subjectherní engine Unitycze
dc.subjectmetodiky vývojového procesucze
dc.subjectvideo game development processeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectUnity game engineeng
dc.subjectdevelopment proces methodologieseng
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programInformační technologiecze
dc.titleVývoj videoher v herním enginu Unitycze
dc.title.alternativeVideo game development in the Unity game engineeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Načítá se...
Náhled
Název:
DrimalJ_VyvojVideoher_AK_2022.pdf
Velikost:
2.58 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
DrimalJ_VyvojVideoher_AK_2022.zip
Velikost:
80.09 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
VŠKP - příloha
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_KavickaA_VyvojVideoher_DJ_2022.pdf
Velikost:
111.72 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_SimerdaK_VyvojVideoher_JD.pdf
Velikost:
42.66 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce