Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Optimalizace využití časového fondu železničních vozidel

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorNachtigall, Petr
dc.contributor.authorBaran, Filip
dc.date.accepted2021-06-07
dc.date.accessioned2021-06-07T08:47:19Z
dc.date.available2021-06-07T08:47:19Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-05-14
dc.description.abstractPráce se zabývá rozdílností systémů dopravní obslužnosti železniční dopravou v Evropě a s jejími dopady na využívání vozidel na daných linkách z hlediska času, nákladů a v konečném důsledku i spokojenosti cestujících. Obsahem budou vybrané regionální železniční linky, kde se rozchází požadavky jejich objednatelů, které způsobují např. časovou ztrátu cestujících při jejich užívání. Práce se bude snažit o sjednocení rozdílných požadavků objednatelů s optimalizací využití časového fondu použitých vozidel za účelem snížit jejich nutný počet pro obsluhu dané linky a snížit náklady, které jsou na to vynaloženy. Výsledkem práce bje univerzální technologický postup, jak řešit tyto rozpolcené vlakové linky různými požadavky objednatelů dopravní obslužnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the differences of transport service systems by railway transport in Europe and its effects on the use of vehicles on the routes in terms of time, cost and ultimately passenger satisfaction. The content will be selected regional railway lines, where the requirements of their customers differ, which cause, for example, the loss of time for passengers in their use. The thesis will try to unify the different requirements of customers with the time pool optimalization of used vehicles to reduce their number for the operation of the line and reduce the costs incurred. The result of the work will be a universal technological procedure how to solve these divided train lines with different requirements of customers of transport services.eng
dc.description.defenceDiplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format88 s.
dc.identifier.stag41452
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77651
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdopravní obslužnostcze
dc.subjectnáklady v dopravě oběhycze
dc.subjectobraty soupravcze
dc.subjectželezniční dopravacze
dc.subjectželezniční linkycze
dc.subjectželezniční vozidlacze
dc.subjectrailway lineseng
dc.subjectrailway transporteng
dc.subjectrailway vehicleseng
dc.subjecttrain turnovereng
dc.subjecttransport costseng
dc.subjecttransport serviceseng
dc.subjectvehicle circulationeng
dc.thesis.degree-disciplineTechnologie a řízení dopravycze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleOptimalizace využití časového fondu železničních vozidelcze
dc.title.alternativeTime pool optimalization of railway vehicleseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BaranF_OptimalizaceVyuziti_PN_2021.pdf
Velikost:
3.7 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
NachtigallP_OptimalizaceVyuziti_FB_2021.xls
Velikost:
59.5 KB
Formát:
Microsoft Excel
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
HrabacekJ_OptimalizaceVyuziti_FB_2021.pdf
Velikost:
485.84 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce