Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Podniková kultura a její vliv na kvalitu poskytovaných služeb u České pošty, s.p.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nováková, Martina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na popis a analýzu podnikové kultury České pošty, s.p. a její vliv na kvalitu poskytovaných služeb. Jedním z faktorů podnikové kultury jsou pracovní podmínky. Negativné působící prostředí snižuje image firmy a může působit na psychickou pohodu zaměstnanců a mezilidské vztahy, což se odráží na produktivitě a hlavně kvalitě poskytovaných služeb. Praktická část této diplomové práce hodnotí současný stav podnikové kultury a pracovního prostředí u 85 provozoven v působnosti odboru provozu Jindřichův Hradec. Na základě provedeného a vyhodnoceného výzkumu u zaměstnanců pošt je v závěru práce navrhnuto několik racionalizačních opatření, která by měla přispět ke zlepšení pracovních podmínek pracovníků pošt a v konečném důsledku i ke zlepšení kvality poskytovaných služeb České pošty, s.p..

Popis

Klíčová slova

podnikové kultury, poskytované služby, pracovní prostředí, Image

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By