Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing podniků s vysokým inovačním potenciálem

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Koubková, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se zabývá marketingem firem zaměřených ve své činnosti na tvorbu inovací. Popisuje historický vývoj marketingu a současné trendy v tomto oboru. Podrobně se věnuje inovacím, a to především inovacím produktovým a problematice vývoje nových výrobků. Je zde rozebrána analýza zákazníka jako základní prvek při vytváření inovací.

Popis

Klíčová slova

Inovace, analýza zákazníka, marketing inovačních firem, Innovation, consumer analysis, marketing of innovative enterprises

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By