Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorHorčička, Alešcze
dc.contributor.authorŠvec, Marek
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:52:38Z
dc.date.available2013-07-20T01:52:38Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingem, se zaměřením na marketingovou strategii podniku. V první části jsou vysvětleny základní pojmy a koncepce marketingu, které jsou ve druhé části využity při analýze marketingové strategie. V závěru je provedeno zhodnocení současné marketingové strategie a návrh její aktualizace.cze
dc.description.abstract-translatedThis work deals with marketing with a focus on the marketing strategy of the company. In the first part there are being explained the basic conceptions of marketing, which are used to analyse the marketing strategy in the second part. The work concludes with the evaluation of the present strategy and there is the suggestion for the update as well.eng
dc.description.defenceStudent seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku. Cílem práce byla analýza a zhodnocení fungování podniku v dané oblasti. Aktualizace strategie (na základě analýzy a vyhodnocení). Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Popište v krocích postup tvorby marketingové strategie podniku. Jakým způsobem je kontrolováno její plnění? 2. Na základě zpracování BP navrhněte možnou aktualizaci stávající marketingové strategie zkoumaného podniku.cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s.cze
dc.format.extent2126233 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28371cze
dc.identifier.stag19343cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/51860
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectanalýzycze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing strategieseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectcompanieseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
HorcickaA_MarketingovaStrategie_MS_2013.pdf
Velikost:
61.29 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SvecM_MarketingovaStrategie_AH_2013.pdf
Velikost:
2.03 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce