Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza nástrojů public relations ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorMalá, Dita
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-07-11T19:17:27Z
dc.date.available2011-07-11T19:17:27Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje. V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.cze
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's thesis is focused on communication and its role in public relations context. It is divided into two parts. The first part defines the basic concepts of marketing and describes all elements of the communication mix with an emphasis in public relations and its tools. The second part analyzes and valuates the use of these elements in the DTP Studio, Ing. Simona Formanová company.eng
dc.description.defenceCílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů Public Relations a celého komunikačního mixu malé firmy DTP Studiocze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.cze
dc.format.extent8041453 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD24587cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39182
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectveřejné míněnícze
dc.subjectreputacecze
dc.subjectcorporate identityeng
dc.subjectcommunications mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectpublic opinioneng
dc.subjectreputationeng
dc.subjectcorporate identityeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza nástrojů public relations ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanovácze
dc.title.alternativeAnalysis of Public Relations implements in DTP Studioeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MalaD_AnalyzaNastroju_JV_2011.pdf
Velikost:
7.67 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
VACULIKJ_Analyzanastroju_DM_2011.pdf
Velikost:
146.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format