Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza nástrojů public relations ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Malá, Dita

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje. V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.

Popis

Klíčová slova

komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, public relations, veřejné mínění, reputace, corporate identity, communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, public relations, public opinion, reputation, corporate identity

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By