Publikace: Podnikatelský plán pro založení drobného podniku v oblasti vizážistických služeb
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Ondráčková, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce na téma Podnikatelský plán pro založení drobného podniku
v oblasti vizážistických služeb je zpracování podnikatelského záměru v provozování vizážistických služeb a pořádání kurzů v daném oboru. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje objasnění základních pojmů z oblasti podnikání. Vymezuje teoretické poznatky pro správné sestavení podnikatelského záměru a uvádí literární zdroje související s danou problematikou.
Praktická část je zaměřena na vlastní aplikaci teoretických znalostí do praxe. Řízeným strukturovaným rozhovorem budou zjištěny potřeby zákazníků poptávajících se po vizážistických službách. Analýzou výsledků bude zjištěno, co klientelu nejvíce oslovuje. Analýzy výsledků budou následně zapracovány do podnikatelského plánu. Konkurenční prostředí přímo pro Mladou Boleslav bude řešeno osobní návštěvou salónu a rozborem webových stránek. Finanční stránku bude zastřešovat zpracování rozpočtu potřebného kapitálu, zdrojů jeho krytí a rozpočet nákladů a výnosů. Následná analýza vyhodnotí prosperitu daného podniku. Samotné založení bude právně podloženo oznámením o založení živnosti.
Popis
Klíčová slova
podnikatelé, podnikatelský plán, finanční plán, marketingový mix, analýzy, entrepreneurs, business plan, financial plan, marketing mix, analysis