Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Image veřejné správy

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Martínková, Michaela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu české veřejné správy v oblasti sebeprezentace. Nejprve je obecně charakterizována veřejná správa, marketing a s ním spjaté pojmy image a public relations. Následně je zde popsána veřejná správa v roli poskytovatele veřejných služeb a zaměstnavatele. Dále jsou v práci teoreticky vymezeny marketingové metody soukromé a veřejné sféry a následně podrobně rozebrány využívané marketingové metody Magistrátu města Pardubic a Městského úřadu Kolín. V závěru práce je provedena analýza současné sebeprezentace české veřejné správy s důrazem na místní samosprávu. Následně navrženy nástroje, které by mohly napomoci ke zlepšení postavení veřejné správy v roli poskytovatele veřejných služeb a zaměstnavatele.

Popis

Klíčová slova

veřejná správa, místní samospráva, veřejné služby, státní služby, marketing, public relations, image, public administration, local administration, public services, state services, marketing, public relations, image

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By