Publikace: Image veřejné správy
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Martínková, Michaela
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu české veřejné správy v oblasti sebeprezentace. Nejprve je obecně charakterizována veřejná správa, marketing a s ním spjaté pojmy image a public relations. Následně je zde popsána veřejná správa v roli poskytovatele veřejných služeb a zaměstnavatele. Dále jsou v práci teoreticky vymezeny marketingové metody soukromé a veřejné sféry a následně podrobně rozebrány využívané marketingové metody Magistrátu města Pardubic a Městského úřadu Kolín. V závěru práce je provedena analýza současné sebeprezentace české veřejné správy s důrazem na místní samosprávu. Následně navrženy nástroje, které by mohly napomoci ke zlepšení postavení veřejné správy v roli poskytovatele veřejných služeb a zaměstnavatele.
Popis
Klíčová slova
veřejná správa, místní samospráva, veřejné služby, státní služby, marketing, public relations, image, public administration, local administration, public services, state services, marketing, public relations, image