Publikace: Podpora prodeje a podpora retence zákazníků při zavádění nových farmaceutických produktů na trh
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Dortová, Lucie
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Teoretická část práce se věnuje problematice podpory prodeje a podpory retence zákazníků při zavádění nového produktu na trh a jejím specifikům pro farmaceutický průmysl. Nejdříve jsou definovány pojmy podpora prodeje a podpora retence zákazníků a dále jsou vymezeny nejčastěji používané nástroje podpory prodeje a podpory retence zákazníků a hlavní cíle, kterých chce podnik dosáhnout pomocí různých forem podpory prodeje a podpory retence zákazníků. Dále se tato práce věnuje problematice procesu uvedení nového produktu na trh, resp. na farmaceutický trh. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na využívání a vnímání podpory prodeje a podpory retence zákazníků z pohledu vedoucích kamenných lékáren, ve městech Pardubice a Chrudim při zavádění nového volně prodejného farmaceutického produktu na trh. Konečně byl výzkum věnován spolupráci kamenných lékáren s výrobci, distributory a lékaři v procesu zavádění tohoto produktu na trh.
Popis
Klíčová slova
podpora prodeje, retence zákazníků, nástroje podpory prodeje, nástroje podpory retence zákazníků, zavádění nového produktu na trh, farmaceutický průmysl, kamenné lékárny, sales promotion, retention of customers, forms of sales promotion, forms of customer retention, launch of the new product on the market, pharmaceutical industry, stone pharmacies