Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Tools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterprises

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorJelínková, Martinacze
dc.contributor.authorLošťáková, Hanacze
dc.contributor.authorPakostová, Evacze
dc.date.accessioned2019-05-22T07:58:32Z
dc.date.available2019-05-22T07:58:32Z
dc.date.issued2018eng
dc.description.abstractProfessional literature claims that a positive reputation is based on the effective management of all elements of the so-called corporate identity, i.e. corporate philosophy, culture, design, product and communication. The aim of our qualitative research in three large chemical industrial enterprises in the Czech Republic was to identify which specific tools within their corporate identity the enterprises use and consider to be most effective for the creation of their positive reputation with customers. The result is a comprehensive overview of the tools for creating a positive reputation with customers, especially for large industrial enterprises, not only in the Czech Republic.eng
dc.description.abstract-translatedOdborná literatura tvrdí, že pozitivní reputace vychází z efektivního řízení všech prvků tzv. firemní identity, jimiž jsou firemní filozofie, kultura, design, produkt a komunikace. Cílem našeho kvalitativního výzkumu ve třech velkých chemických průmyslových podnicích v České republice bylo identifikovat, které konkrétní nástroje v rámci své firemní identity podniky pro vytváření své pozitivní reputace u zákazníků využívají a které považují za nejúčinnější. Výsledkem je komplexní přehled nástrojů vytváření pozitivní reputace u zákazníků využitelný zejména pro velké průmyslové podniky, a to nejen v České republice.cze
dc.event10th International Scientific Conference “Business and Management 2018” (03.05.2018 - 04.05.2018, Vilnius)eng
dc.formatp. 427-435eng
dc.identifier.doi10.3846/bm.2018.47eng
dc.identifier.isbn978-609-476-119-5eng
dc.identifier.issn2029-4441eng
dc.identifier.obd39881187eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72448
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2018_003/Moderní postupy v oblastech environmentálního inženýrství a hodnotového managementueng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherVGTU Publishing House Technikaeng
dc.relation.ispartofBusiness and Management 2018eng
dc.relation.publisherversionhttp://bm.vgtu.lt/index.php/verslas/2018/paper/view/468eng
dc.rightsPouze v rámci univerzityeng
dc.subjectCorporate identityeng
dc.subjectreputation management industrial enterpriseseng
dc.subjectchemical industryeng
dc.subjectFiremní identitacze
dc.subjectreputation managementcze
dc.subjectprůmyslové podnikycze
dc.subjectchemický průmysl.cze
dc.titleTools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterpriseseng
dc.title.alternativeNástroje vytváření pozitivní reputace u zákazníků pro chemické průmyslové podnikycze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
2018_Vilnius_-_ENG_-_3.version.docx
Velikost:
86.87 KB
Formát:
Microsoft Word XML