Publikace: Cross selling vybraných finančních skupin
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Nováková, Alena
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá moderním způsobem prodeje produktů a služeb klientům, který se dostává stále více do popředí a který si v České republice osvojily především velké bankovní instituce, které jsou součástí silných zahraničních skupin. Cross selling, česky křížový prodej, je metoda, která vyplývá ze vzájemné podmíněnosti a propojenosti produktů a je založena na znalosti klienta, jeho preferencí a potřeb. Institucím to umožňuje komplexně pokrývat potřeby a požadavky klientů širokou nabídkou produktů celé finanční skupiny. Cílem práce je analyzovat u vybraných finančních skupin produktovou nabídku a míru využívání cross sellingu jako způsobu prodeje a ukázat význam této metody. Práce naznačuje budoucí směr, jakým by se mohly zmiňované, ale také ostatní finanční i obchodní společnosti ubírat. K analýze jsou vybrány tři z největších banky operujících na českém trhu - Česká spořitelna, a. s., Československá obchodní banka, a. s. a Komerční banka, a. s.
Popis
Klíčová slova
financial intermediaries, banks, banking products, financial groups, cross selling, finanční zprostředkovatelé, banky, bankovní produkty, finanční skupiny