Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Svíčková, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zaměřuje na měření zákaznické spokojenosti v call centrech. Zabývá se společností, která metody měření zákaznické spokojenosti využívá a zkoumá, zda jsou její techniky měření nastaveny správně. Na konci práce je vyhodnocena jedna z metod měření zákaznické spokojenosti, která je nejvýhodnější pro danou společnost.

Popis

Klíčová slova

zákaznická spokojenost, call centrum, metody měření spokojenosti, CRM, customer satisfaction, call center, methods of measuring satisfaction, CRM

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By