Publikace: Využití brandingu pro rozvoj firmy
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Kulda, Jan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie a zhodnocení přínosu marketingových aktivit na podporu rozvoje stavební firmy Nadoz, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická hlediska marketingových nástrojů a jejich význam pro budování značky. V druhé části práce je podrobena zkoumaná firma analýze, která má za úkol poskytnout informační základ pro strategická a taktická rozhodnutí. Na základě těchto analýz je vypracována marketingová strategie, která zahrnuje návrhy a doporučení vhodné pro rozvoj firmy. Závěrečná část práce je zaměřená na vyhodnocení navrhovaných řešení a posouzení jejich ekonomického hlediska.
Popis
Klíčová slova
branding, marketing, PEST analýza, SWOT analýza, budování značky, ekonomické zhodnocení, marketingový mix, PEST analysis, SWOT analysis, brand building, economic evaluation, marketing mix