Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti Sellier & Bellot, a. s.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Půtová, Monika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá důležitou aktivitou marketingu - marketingovou strategií. Cílem je zjistit současný stav na trhu, současné postavení firmy, rozpracovat situační analýzu a navrhnout opatření, které by vedlo ke zlepšení situace společnosti Sellier & Bellot, a. s. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového prostředí a je zde definováno ADR - nebezpečné zboží, jehož výrobou se firma zabývá. Na základě situační analýzy společnosti Sellier & Belliot, a. s. je navržena strategie v oblasti cen, komunikačního mixu, distibuce, obchodní činnosti a motivace pracovníků.

Popis

Klíčová slova

strategický marketing, Marketingový mix, marketingové strategie, SWOT analýza, Situační analýza, komunikační mix, mezinárodní silniční doprava, ADR

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By