Publikace: Marketingové řízení společnosti Sellier & Bellot, a. s.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Půtová, Monika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá důležitou aktivitou marketingu - marketingovou strategií. Cílem je zjistit současný stav na trhu, současné postavení firmy, rozpracovat situační analýzu a navrhnout opatření, které by vedlo ke zlepšení situace společnosti Sellier & Bellot, a. s. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového prostředí a je zde definováno ADR - nebezpečné zboží, jehož výrobou se firma zabývá. Na základě situační analýzy společnosti Sellier & Belliot, a. s. je navržena strategie v oblasti cen, komunikačního mixu, distibuce, obchodní činnosti a motivace pracovníků.
Popis
Klíčová slova
strategický marketing, Marketingový mix, marketingové strategie, SWOT analýza, Situační analýza, komunikační mix, mezinárodní silniční doprava, ADR