Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing lázeňského cestovního ruchu

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorBrychtová, Šárka
dc.contributor.authorNichtová, Markéta
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:42:18Z
dc.date.available2012-07-15T22:42:18Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje marketingu cestovního ruchu se specifikací na lázeňský cestovní ruch. Je zde pojednáno o klasickém marketingu, marketingu cestovního ruchu a hlavně o marketingu lázeňského cestovního ruchu. Konkrétně se zaměřuje na Lázně Poděbrady, a.s., kde bylo také provedeno marketingové šetření o spokojenosti klientů se službami a s lázněmi celkově.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is dedicated to tourism marketing with the specifications for spa tourism. There is a treatise on classical marketing, tourism marketing and especially marketing of spa tourism. Specifically, it is concentrate on Podebrady Spa, Inc., where he was also done marketing survey on client satisfaction with services and spas in general.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila s tématem a cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo na příkladu vybraného lázeňského zařízení (Lázně Poděbrady, a.s.) postihnout marketing lázeňského cestovního ruchu; dále charakterizovat marketingový mix a provést marketingové šetření spokojenosti klientů sledovaných lázní. Studentka uvedla návrhy a doporučení pro zlepšení stávající situace a seznámila komisi s výsledky dotazníkového šetření, dále odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Ministerstvo zdravotnictví chystá změnu ve vyhlášce o lázeňské péči (v podstatě již měla platit). vyhláška pravděpodobně výrazně změní marketingové strategie lázní, jak se o tom zmiňujete v závěru práce. Zkuste podrobněji popsat tyto změny konkrétně na příkladu Lázní Poděbrady, a.s. 2. V práci zpracováváte vlastní marketingové šetření. Co Vám osobně přineslo?cze
dc.description.departmentÚstav veřejné správy a právacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format90 s.
dc.format.extent2645706 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25983
dc.identifier.stag16658cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46061
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.4.2013cze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové výzkumycze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketing cestovního ruchucze
dc.subjectlázeňstvícze
dc.subjectmarketing lázeňského cestovního ruchucze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing researcheseng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmarketing of tourismeng
dc.subjectspaeng
dc.subjectspa tourism marketingeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketing lázeňského cestovního ruchucze
dc.title.alternativeSpa tourism marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BrychtovaS_MarketingLazenskeho_NM_2012.pdf
Velikost:
46.51 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
NichtovaM_MarketingLazenskeho_SB_2012.pdf
Velikost:
2.52 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce