Publikace: Corporate culture v podniku Panasonic Pardubice
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Foltýnová, Zuzana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury. První část je přehledem teoretických názorů spjatých s firemní kulturou zahrnující její pojmové a obsahové vymezení, obecné a konkrétní charakteristiky firemní kultury, její vznik, udržování a řízení a stručné pojednání o firemní kultuře mezinárodních firem. Další části se zabývají funkcemi firemní kultury a jejím významem ve vztahu k personálnímu managementu, strategii a výkonnosti firmy, utvářením firemní identity a aspekty firemní etiky. Praktická část se soustřeďuje na jednotlivé prvky kultury společnosti Panasonic Mobile & Automotive Systems Czech, s. r. o. v Pardubicích a na jeden z nástrojů řízení firemní kultury - personální management a motivaci zaměstnanců. Závěrem jsou navržena opatření k posílení firemní kultury společnosti a je upozorněno na nedostatky, se kterými se potýká.
Popis
Klíčová slova
Firemní kultura, firemní etika, hodnoty, personální management, Motivace, zaměstnanci, Řízení lidských zdrojů