Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie pojišťoven v oblasti havarijního pojištění

Diplomová práce
dc.contributor.advisorVoženílek, Václavcze
dc.contributor.authorTáborská, Radka
dc.contributor.refereecze
dc.date.accepted2003cze
dc.date.accessioned2007-09-30T12:22:47Z
dc.date.available2007-09-30T12:22:47Z
dc.date.issued2003
dc.description.abstractCílem práce je analýza současného stavu trhu havarijního pojištění a návrh na zlepšení marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedcze
dc.description.departmentcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format88 s.cze
dc.format.extentcze
dc.format.mimetypecze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD12803cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/19516
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightscze
dc.subjectpojištěnícze
dc.subjectPojišťovnycze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectHaváriecze
dc.thesis.degree-disciplinedopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorcze
dc.thesis.degree-namecze
dc.thesis.degree-programcze
dc.titleMarketingová strategie pojišťoven v oblasti havarijního pojištěnícze
dc.title.alternativeMarketing strategy for an insurance company in the field of the motor casco insurancecze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory