Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorČerná, Monika
dc.contributor.authorKubátová, Barbora
dc.contributor.refereeZitková, Helena
dc.date.accepted2023-01-31
dc.date.accessioned2023-02-06T09:02:35Z
dc.date.available2023-02-06T09:02:35Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-11-30
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the topic of developing learner autonomy in lower-secondary English classes. The theoretical part defines the concept of learner autonomy and puts it into the broader context of current educational paradigms and approaches to education. Subsequently, it discusses conditions for learner autonomy development and specific strategies and techniques supporting the development of learner autonomy in ELT classes. The practical part contains a case study. The aim of the study is to find out whether and how learner autonomy is being developed in the selected lower-secondary English class.eng
dc.description.abstract-translatedTato diplomová práce se zabývá tématem rozvoje autonomie žáků v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část definuje koncept autonomie žáka a zasazuje ho do širšího kontextu současných vzdělávacích paradigmat a přístupů ke vzdělávání. Následně rozebírá podmínky a konkrétní strategie a techniky, které podporují rozvoj autonomie v hodinách anglického jazyka. Praktická část obsahuje případovou studii, jejímž cílem je zjistit, zda a jak je v hodinách anglického jazyka ve vybrané třídě na druhém stupni základní školy rozvíjena autonomie žáků.cze
dc.description.defenceStudentka představila svou práci a výborně zodpověděla všechny otázky, které byly uvedeny v posudcích. Komise velmi ocenila důkladnou přípravu obhajoby a přesnost odpovědí podložených v odborných zdrojích.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format108 s.
dc.identifier.stag43571
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80622
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectEnglish language teachingeng
dc.subjectlifelong learningeng
dc.subjectlearner autonomyeng
dc.subjectlist of features of learner autonomy developmenteng
dc.subjectcase studyeng
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectceloživotní vzdělávánícze
dc.subjectautonomie žákacze
dc.subjectseznam znaků rozvoje autonomie žákacze
dc.subjectpřípadová studiecze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství anglického jazykacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství anglického jazykacze
dc.titleDeveloping Learner Autonomy in Lower-secondary English Classeseng
dc.title.alternativeRozvoj autonomie žáků v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školycze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KubatovaB_DevelopingLearner_MC_2022.pdf
Velikost:
2.35 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CernaM_Developing_Learner_BK_2023.pdf
Velikost:
114.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
DP_Barbora_Kubatova.pdf
Velikost:
199.91 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce