Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Teaching Theory of Probability and Statistics during the Covid-19 Emergency

Článekopen accesspeer-reviewedpublished version
dc.contributor.authorJahodová Berková, Andrea
dc.contributor.authorNemec, Radek
dc.date.accessioned2021-05-15T18:51:07Z
dc.date.available2021-05-15T18:51:07Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractThe state of emergency caused by the covid-19 pandemic has shown that teaching at this time is not easy. Teachers have to make more use of distance education and students have to adapt to that. Classic face-to-face study is not possible but asymmetric communication between the teacher and his students may be replaced by greater student independence and greater student effort. Within the subject theory of probability and statistics, a questionnaire was created to find how students manage distance education. It has been found out that they use the prepared tutorial videos and online assignments (in WeBWork platform) the most. They expressed that distance education prepared by the teacher can replace face-to-face study, but this form of learning is much more demanding and therefore they prefer classic face-to-face study.eng
dc.description.abstract-translatedStav nouze způsobený pandemií covid-19 ukázal, že výuka v této době není snadná. Učitelé všech stupňů musí více využívat distanční vzdělávání a studenti se tomu musí přizpůsobit. V rámci bakalářského předmětu teorie pravděpodobnosti a statistika byl vytvořen dotazník, který měl zjistit, jak si studenti poradili s distančním vzděláváním. Bylo zjištěno, že studenti nejlépe hodnotí připravená výuková videa a online úkoly (v platformě WeBWork). Vyjádřili také názor, že distanční vzdělávání připravené učitelem může nahradit klasické studium, ale online forma učení je pro ně náročnější (zejména časově), a proto upřednostňují klasické studium face-to-face.cze
dc.formatnestránkovánocze
dc.identifier.doi10.3390/sym12091577
dc.identifier.issn2073-8994
dc.identifier.obd39885398
dc.identifier.scopus2-s2.0-85092466266
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77394
dc.identifier.wos000587648200001
dc.language.isoeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublished versioneng
dc.publisherMDPIeng
dc.relation.ispartofSymmetry, volume 12, issue: 9eng
dc.relation.publisherversionhttps://www.mdpi.com/2073-8994/12/9/1577
dc.rightsopen access (CC BY 4.0)eng
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectonline learningeng
dc.subjectdistance learningeng
dc.subjectonline assignmentseng
dc.subjecte-assessmenteng
dc.subjectonline učenícze
dc.subjectdistance learningcze
dc.subjectonline úkolycze
dc.subjecte-hodnocenícze
dc.titleTeaching Theory of Probability and Statistics during the Covid-19 Emergencyeng
dc.title.alternativeVýuka Teorie pravděpodobnosti a statistiky během nouzového stavu (Covid-19).cze
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
symmetry-12-01577.pdf
Velikost:
1.57 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format