Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorChocholáč, Jan
dc.contributor.authorZelenska, Iryna
dc.date.accepted2020-06-23
dc.date.accessioned2020-07-22T07:36:05Z
dc.date.available2020-07-22T07:36:05Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-29
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje a metody použité pro zpracování bakalářské práce (SWOT analýza). V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. se zaměřením na využívané nástroje a obsah marketingové komunikace. Dále je s využitím SWOT analýzy provedena identifikace a vyhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. Na základě výsledků analýzy jsou navržena opatření ke zlepšení marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with marketing communication of EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. The first chapter theoretically defines marketing communication and its tools and methods used to process the bachelor's thesis (the SWOT analysis). In the second chapter, there is an analysis of the marketing communication of EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., which is focusing on used tools and the content of the marketing communication. Furthermore, using the SWOT analysis, there are identification and evaluation of strengths and weaknesses, opportunities and threats of marketing communication of EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. Based on the results of the analysis, measures are proposed to improve the marketing communication of EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format64 s.
dc.identifier.stag40557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75883
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectletecká osobní dopravacze
dc.subjectPardubický krajcze
dc.subjectEAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.cze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectair passenger transporteng
dc.subjectPardubice regioneng
dc.subjectEAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.eng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleMarketingová komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.cze
dc.title.alternativeMarketing communication of EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ZelenskaI_MarketingovaKomunikace_JC_2020.pdf
Velikost:
2.04 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ChocholacJ_MarketingovaKomunikace_IZ_2020.pdf
Velikost:
332.65 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce