Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnotová síť a hodnotový řetězec

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorEhlová, Zuzanacze
dc.contributor.authorRitschelová, Adriana
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-09-14T04:42:25Z
dc.date.available2012-09-14T04:42:25Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá hodnotovou sítí podniku Paramo, a. s., a způsoby posilování vztahů se subjekty hodnotové sítě. Práce se v teoretické části věnuje základním pojmům hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka a hodnotový management. Dále se zabývá hodnotovým řetězcem a hodnotovou sítí. Podrobně jsou popsány způsoby posilování vztahů s dodavateli a zákazníky a nástroje k posilování loajality zákazníků. V praktické části jsou představeny výsledky výzkumu v podniku Paramo, a. s., zaměřeného na spolupráci se subjekty hodnotové sítě a způsoby posilování těchto vztahů.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with value network of company Paramo, a. s., and ways of strengthening relationships with customers of the value network. Work in theoretical read therein deals with basic components of customer value, attributes of customers value and value management. It also deals with value chain and value network. In more detail the ways of strenghtening relationships with suppliers and customers and tools to strengthen customer loyalty are described. The practical part presents the result of research in Paramo, a. s., focused on cooperation with subjects of value network and the ways of strengthening these relationships.eng
dc.description.defenceJak se liší hodnotová síť od hodnotového řetězce? Při svém výzkumu jste se ptala zejména na produkty "motorové oleje". Kdo je v tomto případě zákazníkem? Sledovala jste současný vývoj ve sledovaném podniku ohledně budoucnosti zpracování ropy v podniku a spolupráce s rafinériemi? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format72cze
dc.format.extent1025465 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.stag18231cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/47470
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjecthodnotová síťcze
dc.subjecthodnotový řetězeccze
dc.subjectposilování vztahůcze
dc.subjecthodnota pro zákazníkacze
dc.subjectvalue networkcze
dc.subjectvalue chaincze
dc.subjectstrenghtening relationshipscze
dc.subjectcustomer valuecze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleHodnotová síť a hodnotový řetězeccze
dc.title.alternativeValue network and value chaineng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
EhlovaZ_HodnotovaSit_AR_2012.pdf
Velikost:
27.34 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
RitschelovaA_Hodnotova sit a hodnotovy retezec_ZE_2012.pdf
Velikost:
1001.43 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce