Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorŠťastná, Jana
dc.date.accepted2022-06-01
dc.date.accessioned2022-07-02T04:52:15Z
dc.date.available2022-07-02T04:52:15Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-27
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou návrhy a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření a v souvislosti s nimi je navržena marketingová kampaň.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the internal marketing communication of a selected organization. The aim is to design and develop a suitable solution to improve internal marketing communication within the organization. The first part of the bachelor thesis explains the basic concepts of the issue. The second part deals with the introduction of the organization, analysis of internal communication and the results of the questionnaire survey. At the end of the bachelor's thesis are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey and in connection with them a marketing campaign is proposed.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci, otázky vedoucí BP: 1. Jak návrhy autorky souvisí s vizí Nemocnice Pardubického kraje, a. s? Jakou váhu to dává této práci? 2. Získané podklady z dotazníkového šetření by bylo možné využít k detailnější analýze. Co by mohlo z takovéto práce s daty vyplynout? Otázky a náměty z obhajoby: Kolik očekáváte, že by se do Vámi navrhnuté soutěže zapojilo účastníků? Jaký je důvod využití jednoho ředitele pro Pardubickou a Chrudimskou nemocnici? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format57 s.
dc.identifier.stag42989
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79751
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectinterní komunikacecze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectmarketingová kampaňcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectzaměstnancicze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectinternal communicationeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectmarketing campaigneng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectemployeeseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleInterní marketingová komunikace ve zvolené organizacicze
dc.title.alternativeInternal marketing communication in the selected organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
StastnaJ_InterniMarketingova_KK_2022.pdf
Velikost:
2.04 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_InterniKomunikace_JS_2022.pdf
Velikost:
155.27 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce