Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šťastná, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou návrhy a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření a v souvislosti s nimi je navržena marketingová kampaň.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingová komunikace, interní komunikace, analýza, marketingová kampaň, dotazníkové šetření, zaměstnanci, marketing, marketing communication, internal communication, analysis, marketing campaign, questionnaire survey, employees

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By