Publikace: Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Šťastná, Jana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou návrhy a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření a v souvislosti s nimi je navržena marketingová kampaň.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, interní komunikace, analýza, marketingová kampaň, dotazníkové šetření, zaměstnanci, marketing, marketing communication, internal communication, analysis, marketing campaign, questionnaire survey, employees