Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Průzkum spokojenosti klientů se službami ČSOB, a.s. Náchod a kontaktování potenciálních klientů

Diplomová práce
dc.contributor.advisorLošťáková, Hanacze
dc.contributor.authorFialová, Andrea
dc.date.accepted1993cze
dc.date.accessioned2007-09-30T13:03:12Z
dc.date.available2007-09-30T13:03:12Z
dc.date.issued1993
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format88 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD6995cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/23422
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectČeskoslovenská obchodní banka, a. s.cze
dc.subjectbankovní službycze
dc.thesis.degree-disciplinepodniková ekonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.titlePrůzkum spokojenosti klientů se službami ČSOB, a.s. Náchod a kontaktování potenciálních klientůcze
dc.title.alternativeThe research of satisfaction of clients with ČSOB a.s. Náchod's services and contacting potential clientscze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory