Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix společnosti Hranipex, a.s.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorDouchová, Jana
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-07-11T20:01:02Z
dc.date.available2011-07-11T20:01:02Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractTato diplomová práce se bude zabývat analýzou marketingového mixu společnosti Hranipex, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, výrobek, cena, distribuce a marketingová komunikace a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost Hranipex, a.s., a bude zaměřena především na analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu této společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis will deal with the analysis of marketing mix of the company "Hranipex, a.s.". The work will be divided into two parts. First part will include the definitions of the basic items connected with marketing mix, product, price, place, promotion and more information about marketing. Second part will describe the company "Hranipex, a.s.", and will be focused on analysis of the elements of marketing mix.eng
dc.description.defenceOtázky k obhajobě: 1.Účast na specializovaných veletrzích nejen podporuje prodej výrobků, ale rovněž přispívá k rozšíření trhu. Jaké podpůrné akce v průběhu konání veletrhu provádí ke zvýšení podvědomí budoucích zákazníků firmy? 2.V práci uvádíte organizační strukturu společnosti HRANIPEX, a. s. a to se strategií rozšíření trhu. Tím však zpravidla dochází ke změně organizační struktury. Jaké změny lze očekávat v současné struktuře společnosti?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format69 s.cze
dc.format.extent1613280 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24449
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39315
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectvýrobekcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový mix společnosti Hranipex, a.s.cze
dc.title.alternativeMarketing mix of the company Hranipex, a.s.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
DouchovaJ_MarketingovyMix_JV_2011.pdf
Velikost:
1.54 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
VACULIKJ_Marketingovymix_JD_2011.pdf
Velikost:
148.24 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
ROUDNYR_Marketingovymix_JD_2011.pdf
Velikost:
146.83 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format