Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix společnosti Hranipex, a.s.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Douchová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se bude zabývat analýzou marketingového mixu společnosti Hranipex, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, výrobek, cena, distribuce a marketingová komunikace a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost Hranipex, a.s., a bude zaměřena především na analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu této společnosti.

Popis

Klíčová slova

marketingový mix, výrobek, cena, distribuce, marketingová komunikace, marketing mix, product, price, place, promotion

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By