Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Listening in English Classes: Learners' Perspective

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorČerná, Monika
dc.contributor.authorProcházková, Michaela
dc.contributor.refereeVít, Marek
dc.date.accepted2017-05-30
dc.date.accessioned2017-06-22T06:51:42Z
dc.date.available2017-06-22T06:51:42Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-28
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with listening in English classes and the learners' perspective on the listening skill in the context of Czech elementary schools. In the theoretical part, the Framework Educational Programme for Basic Education and the foreign language section is mentioned as well as the Common European Framework of Reference for Languages, from which the communicative competences are discussed in the paper. Next, the listening skill and the different roles of listening and activities connected to listening are found in the paper. In the practical part, learners' perspective and opinions on listening are answered in the form of a questionnaire.eng
dc.description.abstract-translatedTato bakalářská práce se zabývá poslechem v hodinách anglického jazyka a pohledem žáků na poslechovou dovednost v kontextu českých základních škol. Teoretická část se věnuje Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání a sekci pro cizí jazyk v něm zmíněnou. Následně je zmíněn Společný evropský referenční rámec, a to především v něm uvedené komunikační kompetence. V práci jsou dále vypsány různé role poslechu a aktivit, které jsou spojené s poslechem. V praktické části práce jsou předloženy výsledky dotazníku na téma pohled a názory žáků na poslech.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD35843
dc.identifier.stag31456
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/68825
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectposlechcze
dc.subjectposlechové aktivitycze
dc.subjectkomunikační kompetencecze
dc.subjectpohled žákůcze
dc.subjectlisteningeng
dc.subjectlistening activitieseng
dc.subjectcommunicative competenceseng
dc.subjectlearners' perspectiveeng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleListening in English Classes: Learners' Perspectiveeng
dc.title.alternativePohled žáků na výuku poslechu v hodinách anglického jazykacze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
ProchazkovaM_ListeningEnglish_MC_2017.pdf
Velikost:
2.08 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CernaM_Listening_in_English_MP_2017.pdf
Velikost:
150.56 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BP_posudek_Prochazkova.pdf
Velikost:
78.62 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce