Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv reklamy na výživu dětí předškolního věku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kotrašová, Ivana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na výživu dětí předškolního věku. V teoretické části se věnuji funkci rodiny, především oblasti návyku správného stravování. Další část je zaměřena na působení reklamy na člověka, jakým způsobem ji vnímá a jak se tento jev odráží při samotném nákupu potravin. Zabývala jsem se i vlivem reklamy v jednotlivých médiích, převážně v televizi. Do teoretické části jsem zahrnula také oblast výživy, popisuji jednotlivé složky potravy a jejich vhodné podávání dětem předškolního věku. Výzkumná část práce je zaměřena na získávání informací od rodičů dětí předškolního věku, které jsem získala pomocí dotazníků. V diskusi jsou jednotlivé cíle a výzkumné otázky vyhodnoceny.

Popis

Klíčová slova

výživa, reklama, dítě, rodina, média, nutrition, commercial, children, family, media

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By