Publikace: Vliv reklamy na výživu dětí předškolního věku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kotrašová, Ivana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na výživu dětí předškolního věku. V teoretické části se věnuji funkci rodiny, především oblasti návyku správného stravování. Další část je zaměřena na působení reklamy na člověka, jakým způsobem ji vnímá a jak se tento jev odráží při samotném nákupu potravin. Zabývala jsem se i vlivem reklamy v jednotlivých médiích, převážně v televizi. Do teoretické části jsem zahrnula také oblast výživy, popisuji jednotlivé složky potravy a jejich vhodné podávání dětem předškolního věku.
Výzkumná část práce je zaměřena na získávání informací od rodičů dětí předškolního věku, které jsem získala pomocí dotazníků. V diskusi jsou jednotlivé cíle a výzkumné otázky vyhodnoceny.
Popis
Klíčová slova
výživa, reklama, dítě, rodina, média, nutrition, commercial, children, family, media