Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Affiliate Marketing

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorPalme, Jan
dc.date.accepted2020-06-26
dc.date.accessioned2020-07-08T10:46:31Z
dc.date.available2020-07-08T10:46:31Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-29
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá affiliate marketingem. První část představuje jeho srovnání s klasickou formou internetového marketingu, jeho historii a principy fungování jako moderního marketingového nástroje, popisu jeho účastníků, výhod i úskalí. V druhé části pak zkoumá situaci doma i v zahraničí, od používaných softwarů po vyplácené provize v jednotlivých odvětvích. V poslední části se pokusí nastínit, jak potenciálně zavést affiliate program demonstrací na fiktivním podniku.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is exploring affiliate marketing. The first part compares affiliate marketing with the classical form of internet marketing. It's history and dives into its basic principles as a modern marketing tool, From describing the actors involved in the process, the advantages of the affiliate marketing, and its disadvantages. In the second part, it will look at the local and international situation regarding affiliate marketing, from the software being used to commissions in different product categories. The final part will try to illustrate how to potentially implement an affiliate program demonstrating it on a fictional business.eng
dc.description.defenceStudent přednesl téma své BP Affiliate marketing, otázka dle posudku: 1. V návrhu implementace popisujete možné partnery pro zapojení do svého affiliate programu. Pro zavedenou firmu jistě není problém oslovovat i větší společnosti a známé influencery. Jaký postup doporučíte nově vzniklé společnosti? Student na otázku reagoval. Nicméně, v teoretické části nejsou uvedeny citace, cíl práce ve stati BP není zcela totožný s cílem v zadávacím listu.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format39 s.
dc.identifier.stag36567
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75586
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAffiliate marketingcze
dc.subjectaffiliate partnercze
dc.subjectinfluencer marketingcze
dc.subjectaffiliate programcze
dc.subjectpartnerský marketingcze
dc.subjectinfluenceřicze
dc.subjectAffiliate marketingeng
dc.subjectaffiliate partnereng
dc.subjectinfluencer marketingeng
dc.subjectaffiliate programeng
dc.subjectpartnered marketingeng
dc.subjectinfluencerseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAffiliate Marketingcze
dc.title.alternativeAffiliate Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PalmeJ_AffiliateMarketing_RB_2020.pdf
Velikost:
1.41 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BilkovaR_AffiliateMarketing_JP_2020.pdf
Velikost:
301.16 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce