Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Genderové typy a stereotypy v časopisecké reklamě

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Suchá, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce analyzuje pomocí metody textové analýzy vzorek časopisecké reklamy na parfémy. Zaměřuje se na to, jakým způsobem je v reklamách prezentována role ženy a muže.

Popis

Klíčová slova

Gender, společnost, ženy, muži, Reklama, reklamní tiskoviny, časopisy, textová analýza

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By