Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorHošková, Beatrix
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T10:57:09Z
dc.date.available2009-07-03T10:57:09Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a proces marketingového řízení. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.. Na základě analýzy společnosti, studia literatury a porovnání získaných výsledků jsou navrhnuta doporučení k řešení slabých stránek a hrozeb podniku. V závěru jsou navrhnutá doporučení zhodnocena.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work deals with marketing management of the OCELSERVIS CZ company. The teoretical part of this bachelor work defines basic conceptions of the marketing and process of the marketing management. The practical part contains situational analysis of the OCELSERVIS CZ company. There are recomended some solutions how to solute weaknesses and threats of the surveyed company which are based on analysis of the OCELSERVIS CZ company, business literature and comparison between gained results and business literature. The recomended solutions are measured in the end of this work.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format49 s.cze
dc.format.extent1057594 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD19842cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33977
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.rights.physicalunitpráce není přístupnácze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectvelkoobchodycze
dc.subjectTrhycze
dc.subjectanalýzycze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectwholesaleseng
dc.subjectmarketseng
dc.subjectanalyseseng
dc.subjectcompanieseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové řízení společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing management of the OCELSERVIS CZ companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
HoskovaB_Marketingove rizeni_JV_2009.pdf
Velikost:
1.01 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR