Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hošková, Beatrix

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a proces marketingového řízení. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.. Na základě analýzy společnosti, studia literatury a porovnání získaných výsledků jsou navrhnuta doporučení k řešení slabých stránek a hrozeb podniku. V závěru jsou navrhnutá doporučení zhodnocena.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, velkoobchody, Trhy, analýzy, podniky, marketing management, wholesales, markets, analyses, companies

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By