Publikace: Marketingové řízení v Dopravním podniku města Pardubic, a.s.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Hacajová, Karolína
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na současnou situaci DPmP, a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahuje rozpracovanou situační analýzu podniku, a její souhrn je vypracován do SWOT analýzy v jejím závěru. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl dopravní podnik provést pro zlepšení svých činností vedoucí k zatraktivnění městské hromadné dopravy obyvatelům.
Popis
Klíčová slova
Marketingové řízení, městská hromadná doprava, SWOT analýza, dopravní podniky, modernizace, Komunikace, marketing management, Public Transport, SWOT analysis, public transport companies, modernizing, Communication