Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení v Dopravním podniku města Pardubic, a.s.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hacajová, Karolína

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na současnou situaci DPmP, a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahuje rozpracovanou situační analýzu podniku, a její souhrn je vypracován do SWOT analýzy v jejím závěru. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl dopravní podnik provést pro zlepšení svých činností vedoucí k zatraktivnění městské hromadné dopravy obyvatelům.

Popis

Klíčová slova

Marketingové řízení, městská hromadná doprava, SWOT analýza, dopravní podniky, modernizace, Komunikace, marketing management, Public Transport, SWOT analysis, public transport companies, modernizing, Communication

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By