Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Štěrbová, Denisa

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce si klade za cíl vytvořit jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu zabývající se prodejem lokálních potravin a drogerie do vlastních nádob. V úvodu práce jsou představeny základní pojmy související s grafickým designem, a především odvětví zabývající se firemní identitou a prvky grafického manuálu. Výstupem je zvolit firemní barvy, ze kterých následně vychází navržení loga, tiskovin, propagačních a dalších materiálů zakomponovaných do grafického manuálu.

Popis

Klíčová slova

firemní identita, grafický design, jednotný vizuální styl, logo, písmo, barvy, corporate identity, graphic design, uniform visual style, logo, font, colours

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By