Publikace: Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Štěrbová, Denisa
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce si klade za cíl vytvořit jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu zabývající se prodejem lokálních potravin a drogerie do vlastních nádob. V úvodu práce jsou představeny základní pojmy související s grafickým designem, a především odvětví zabývající se firemní identitou a prvky grafického manuálu. Výstupem je zvolit firemní barvy, ze kterých následně vychází navržení loga, tiskovin, propagačních a dalších materiálů zakomponovaných do grafického manuálu.
Popis
Klíčová slova
firemní identita, grafický design, jednotný vizuální styl, logo, písmo, barvy, corporate identity, graphic design, uniform visual style, logo, font, colours