Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza elektronického obchodu s využitím elektronického marketingu

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Lizna, Tomáš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem diplomové práce bylo zpracování problematiky optimalizace tří internetových obchodů za využití metod internetového marketingu. V úvodu jsou shrnuty teoretické poznatky v oblasti SEO. Následně se práce zabývá analýzou současného stavu internetových obchodů. Na základě analýzy klíčových slov a provedené analýze portfolia jsou určeny relevantní klíčová slova potřebná pro optimalizaci webových stránek. V poslední části jsou naznačeny směry, kterými se jednotlivé obchody mají ubírat, aby zlepšily své postavení na trhu.

Popis

Klíčová slova

SEO, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing, analýza klíčových slov, Google Analytics, webová analytika, BCG matice, search engine optimization, key words analysis, web analytics, inter-net marketing, BCG matrix

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By