Publikace: Analýza elektronického obchodu s využitím elektronického marketingu
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Lizna, Tomáš
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem diplomové práce bylo zpracování problematiky optimalizace tří internetových obchodů za využití metod internetového marketingu. V úvodu jsou shrnuty teoretické poznatky v oblasti SEO. Následně se práce zabývá analýzou současného stavu internetových obchodů. Na základě analýzy klíčových slov a provedené analýze portfolia jsou určeny relevantní klíčová slova potřebná pro optimalizaci webových stránek. V poslední části jsou naznačeny směry, kterými se jednotlivé obchody mají ubírat, aby zlepšily své postavení na trhu.
Popis
Klíčová slova
SEO, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing, analýza klíčových slov, Google Analytics, webová analytika, BCG matice, search engine optimization, key words analysis, web analytics, inter-net marketing, BCG matrix